środa, 29 lutego 2012

Ostatni dzień miesiąca. Ważne


Ponieważ DT to gra, w której zgromadzone złoto co miesiąc jest przeliczane na walutę a konto jest resetowane koniecznie pamiętaj aby cały ekwipunek po zakończeniu gry SPRZEDAĆ. Najlepiej w sklepie. To ważne, bo pierwszego dnia miesiąca następnego cala broń, eliksiry etc znikną z Twojego wyposażenia, natomiast ze sprzedaży majątku ruchomego będziesz miał więcej złota na koncie :)
Dziś jest 29 luty, czyli ostatni dzwonek aby odwiedzić pozostałe dungeony, dokupić nowe w Dungeons Market, jeśli czujesz niedosyt :) no i odbyć wycieczkę do sklepu by pozbyć się ekwipunku. Od jutra zaczynamy grę od nowa a za kilka dni okaże się ile kasy mamy na koncie :)

Ten miesiąc kończę z wynikiem nieco ponad milion sztuk złota. Na koniec uśmiechnęło się do mnie szczęście i trafiłem nagrodę pieniężną w Treasures Hunt: 63 centy. Nieźle :)


niedziela, 26 lutego 2012

Kolejne potwory w bestiariuszu

Kolekcja potwornych przeciwników powiększa się. Dziś oprócz gromady innych, znanych już bestii zatłukłem pierwsze egzemplarze nowej fauny dungeonowej.  Koniec miesiąca coraz bliżej a chciałbym jeszcze w lutym ukończyć pracę nad drugą częścią bestiariusza. Inwestycja w umiejętności obronne zwraca się choć trochę żal, że kosztem zdolności do magicznego ataku.

czwartek, 23 lutego 2012

Naprzód!

Prace nad bestiariuszem postępują w miarę jak przemierzam kolejne lochy. Dzięki równoczesnemu zastosowaniu Potion of Attack, Potion of Defence, Potion of Lerning +2, zbroi, która daje łącznie +19 do obrony i mieczowi +9 idę przez dungeony jak burza. Dziś w godzinę przeszedłem trzy i częściowo czwarty. Wyprawa zaowocowała czterema nowymi bestiami w katalogu




Trudne słowa: bestiariusz. Więcej o wszelkiej maści potworach przeczytasz na forum bestiarium.pl/

środa, 22 lutego 2012

Bestiariusz ciąg dalszy


Zapowiadany ciąg dalszy:

Draccus, krewniak Manticory, mniej groźny niż na to wygląda






Duchy żywiołów: Spirit of Air - Duch Powietrza,
Spirit of Fire, tym staje się Lava Man kiedy dojrzewa. Atakuje, oczywiście przy pomocy magii ognia, Spirit of Water - Duch Wody, magia żywiołu wody. Duch Ziemi, czyli Spirit of Earth

Krivlon, starszy brat Virzuma. Używa magicznych ataków żywiołu ognia
Zielony potwór. Tak w rzeczywistości powinien wyglądać Shrek. Nazywa się Gderzorm. Silna i odporna bestia. W walce używa magii wodnej, czyli może Cię uderzyć śnieżką, która urywa głowę :)

 Lizard Man Knight, czyli Człowiek Jaszczur w wersji opancerzonej. Jaszczury mają w tej grze najwyraźniej całkiem rozwiniętą cywilizację. Są podobni do ludzi z upodobania do odzieży, broni i magii. Ten wykonuje ataki konwencjonalne.
Lizard Man - czyli zwykły piechociarz ludu Jaszczurów, stosunkowo łatwiejszy do pokonania niż Knight

Okazuje się, że także Ludzie - Jaszczury i Szkielety mogą używać magii. Lizard Man Mage i Squeleton Mage to kolejni przedstawiciele swoich gatunków, których napotkasz w lochach (nie jest jasne czy Szkielet był magiem za życia czy też jako młody kościotrup poszedł na Niewidoczny Uniwersytet i tam nabył magiczne umiejętności?)
A to jeszcze nie koniec niespodzianek.

 Ten wyglądający jak zły brat Silver Surfera typ to Herdok, zadziwiająco słaby potwór w porównaniu na przykład z takim Tentrino
Birorf, cztery łapy, paszcza Predatora i do tego umiejętność wzbudzania trzęsienia ziemi. Potworny potwór :)

 Gless, czyli niebieska żaba... niebezpieczna, dwunożna niebieska żaba

Lanthan - imię jego jakby wyjęte z tablicy Mendelejewa i chyba nie przypadkiem, to jest toksyczny koleś
cdn





Klucze, kluczyki, kluczyska

Kluczy w dungeonach znajdziesz trzy kategorie.
Po pierwsze klucze otwierające drzwi w samym lochu. Musisz znaleźć wszystkie klucze aby spenetrować wszystkie zakątki podziemi.

Po drugie klucze otwierające kufry w Chests Room - występują cztery rodzaje: drewniane, metalowe, srebrne i złote, jak łatwo się domyślić im bardziej wartościowy materiał, z którego klucz jest zrobiony tym bogatszy kufer otwiera.


Po trzecie kluczyki do szkatułek znajdowanych w dungeonach. Są bardzo małe i łatwo je przegapić. Kluczyk bardzo ułatwia otwarcie rzeczonej szkatułki ale nie jest niezastąpiony, zawsze możesz się posłużyć mieczem lub magią by sforsować zamek

To maleństwo w prawnym dolnym rogu to właśnie ten kluczyk. Czasem leży sobie na ziemi lub wisi gdzieś na ścianie. Na szczęście jest to jedyny klucz, którego musisz wypatrywać, pozostałe same dadzą się znaleźć. Tak jak potwory


wtorek, 21 lutego 2012

Przerwa techniczna

Bestiariusz jeszcze nie jest skończony ale napotkałem pewne trudności w kontynuacji pracy nad nim. Potrzebuję zdjęć potworów i aby je uzyskać muszę spenetrować jeszcze kilka lochów. Niestety chyba źle zainwestowałem Points of Progression. Kosztem obrony wzmocniłem zdolności do magicznego ataku. Teraz mści się ten brak rozsądku a narzędziem zemsty są kły i szpony potworów. Moja postać odnosi bardzo dużo ran i zbyt często pada na polu walki... Dobra rada: jeżeli już chcesz używać magii do walki to rozwijaj na początku zdolności do walki tylko jednym z żywiołów. Resztę wolnych punktów koniecznie inwestuj w zdolność obrony przed atakami magicznymi.
Powrócę do bestiariusza kiedy tylko wymienię uzbrojenie obronne na lepsze oraz wzmocnię ochronę magiczną a co za tym idzie szybciej spenetruję kilka kolejnych lochów i znajdę bestie, które jeszcze nie zostały skatalogowane :)




niedziela, 19 lutego 2012

Bestiariusz DT


Zoumi, czyli zombi brzydki ale waleczny, przy odrobinie szczęścia i umiejętności pokonasz go gołymi rękami ale czy na pewno chcesz do go dotknąć?
 Wygląda niegroźnie ale potrafi ugryźć. To Lugdul, jeden z pierwszych potworów jakie napotkasz w dungeonach
 Bestia powyżej to Tentrino, brzydki jak zmutowany płód nosorożca. Atakuje swymi rogami ale potrafi też zadawać obrażenia przy pomocy magii (potrafi wywołać trzęsienie ziemi, lodową burzę lub ciska kulami lodu)
 Skrzydlaty Eyorse. Groźny potwór, zwłaszcza na początku, kiedy pojawia się po raz pierwszy.
 Kolejny rogaty stwór to Gnash. Atakuje w sposób konwencjonalny, głównie gryzie
 Guivor
 
Cztery postaci powyżej to żywiołaki, czyli ludzie żywiołów. Vegetal Man, Ice Man, Lava Man i Sand Man. W walce mogą używać ataków magicznych stosownych do swojej natury: ognistej burzy, lawiny skalnej czy lodowej burzy

 Machole.
 Manticore czyli znana z sagi o Wiedźminie Mantykora. Potwór skrzydlaty groźniejszy od Eyorse
 Pan powyżej to Mumia, czyli Mummy. Używa ataków magicznych żywiołu powietrza: Blow of Air, Powerful Storm

Serpius. Wężokształtny rogaty smok

 Squeleton Knight. Szkieletowy rycerz...

 i zwykły szkielet
 Virzum. Jednoręki bandyta. Zadaje obrażenia swoją szponiasta łapą ale potrafi też wywołać magiczne trzęsienie ziemi

CDN