niedziela, 25 marca 2012

Koniec konkursu drużynowego

Zakończył się poprzedni Contest Clicks - zwycięstwo mojego klanu i zajęcie 349 lokaty w rankingu przyniosło mi łącznie prawie 7 000 złota, dodatkowo w tygodniowym konkursie poleceń zgarnąłem 19 tysięcy. Łączny dorobek złota w tym miesiącu to 394 tysiące. Biorąc pod uwagę, że ilość złota, którą wynoszę z dungeonów przekroczyła już każdorazowo 6 000 wystarczy jeszcze tylko jedna wizyta i będzie okrągłe 400 000 :)
Niestety, dziś już nic nie dokonam, poległem za sprawą Tentrino. Przed śmiercią zdążyłem otrzymać odznaczenie za uśmiercenie osiemdziesiątego potwora tego rodzaju a tu taka porażka :) Nota bene, poległem dziś trzykrotnie w tym dwa razy od ataków Tentrino. Muszę dopracować jeszcze ochronę osobistą przed tym dziwolągiem.
Śmierć zastała mnie na poziomie 50.

A tymczasem trwa rekrutacja graczy do klanów, bo wkrótce startuje nowy Contest Clicks :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz