wtorek, 27 marca 2012

Plan dnia wykonany

Trzy dungeony i przekroczenie progu 450 tysięcy sztuk złota - taki plan sobie założyłem i wykonanie okazało sie łatwe jak bułka z masłem. Osiągnąłem level 57, pierwsze dungeony, z których wyniosłem już ponad 8 000 złota, pierwsi magowie (szkieletowi i jaszczurczy). Miecz +8 okazuje się bardzo twardy i skuteczny. Pomimo znalezienia aż ośmiu kluczyków do szkatułek z dwóch, które napotkałem tylko jedną otworzyłem "po bożemu" z druga poradziłem sobie wytrychem (lockpick +10). Zebrałem też pokaźną kolekcję tarcz, hełmów i innych części wyposażenia, spodziewam się, że dostanę za ten cały majdan niezłą sumkę w sklepie. Coś mi mówi, że w tym miesiącu wypłata na PayPal będzie ładna :)
W konkursie drużynowym mój klan jest na drugim miejscu, to znaczy, że będę musiał zajrzeć do gry co jakieś pół godziny aby wykonać tytułowe kliknięcia i jutro albo jeszcze dziś zawalczę o sukces klanu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz