poniedziałek, 12 marca 2012

Powoli naprzód

Brakowało mi do 200 tys. sztuk złota około 10 tys. Postanowiłem ten wynik osiągnąć i udało się z lekkim okładem: ponad 211 tysięcy :)
W jednym z lochów trafiłem aż na cztery szkatułki, to rekord. Dwie otworzyłem kluczami, dwie wytrychem (lockpick - do kupienia w Magics Shop).
Moja postać jest obecnie na 31 poziomie, co oznacza, że minie jeszcze kilka dni zanim natknę się na potwory, które jeszcze nie trafiły do bestiariusza.
W Contest Clicks mój klan nadal jest na prowadzeniu ja zajmuję 25 miejsce - nagroda za utrzymanie tej lokaty to 17 400 sztuk złota ale liczę na to, że uda mi się wywindować wyżej i pomóc w zwycięstwie klanu. Nagroda dla zwycięskiej drużyny to 800 tys sztuk złota do podziału między członków klanu to sporo jeśli wziąć pod uwagę, że w każdym klanie jest mniej niż 200 ludzi :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz